
aespa Karina: Критика хореографії в Rich Man
aespa Karina: Критика хореографії в Rich Man
Камбэк aespa з міні-альбомом Rich Man, незважаючи на комерційний успіх, супроводжувався хвилею критики, яка торкнулася навіть попередніх виступів групи. Особливо жорстко критикували хореографію до пісень “Rich Man” та “Dirty Work”. 💔
Невдала хореографія та критика Karina
Багато шанувальників, а також звичайні слухачі, зазначили невиразність та недостатню складність хореографії. Синхронність рухів, особливо під час сольних партій Karina (головної танцівниці), була далеко не ідеальною. Деякі моменти виглядали непродуманими, а загалом – не відповідали динаміці пісень. 😔
Критика набула особливого розголосу після виступу на Good Morning America, де до неточностей у хореографії додалися зауваження про відсутність живого вокалу та слабку сценічну харизму. Навіть відсутність бек-дансерів посилила загальне негативне враження. 😕
Комерційний успіх, незважаючи на критику
Незважаючи на негативні відгуки щодо хореографії, пісні “Rich Man” та “Dirty Work” досягли високих позицій у світових та корейських чартах (Billboard Global 200, Circle Chart). Музика отримала змішані, але в цілому позитивні оцінки щодо продакшену та стилю, хоча деякі слухачі зазначали надмірну повторюваність та нестачу енергії в окремих моментах. 👍
Висновок
Ситуація навколо aespa та їхнього камбеку демонструє, що навіть найвідоміші кей-поп гурти не застраховані від критики, особливо щодо сценічного виконання та хореографії. Для aespa це виклик – покращити сценічну складову та відповідати високим очікуванням шанувальників. Для Karina це шанс продемонструвати ще більшу майстерність. ✨