
Jin BTS: новий амбасадор тунця Dongwon
Jin BTS: Новий амбасадор тунця Dongwon 🐟
Зірка світового масштабу, учасник легендарного бойз-бенду BTS, Jin, став обличчям рекламної кампанії відомого бренду тунця Dongwon! 🎉
Несподіваний початок співпраці
Хоча офіційне оголошення від Dongwon F&B відбулося лише 22 липня, фотографії з новою продукцією “BTS Jin Edition” вже з’явилися в сеульських супермаркетах. Це викликало справжній бум серед ARMY (фанатів BTS), які з нетерпінням чекали новин про нові проєкти Jin. 🤩
“Super Tuna” і реальний тунець
Любов Jin до тунця відома всім завдяки його хіту 2021 року “Super Tuna”, який зібрав мільйони переглядів на YouTube. Тепер ця любов втілилася в реальність завдяки співпраці з Dongwon F&B. 🐟🎶
“BTS Jin Edition”: доступний мерч для ARMY
Спеціальна серія тунця “BTS Jin Edition” включає консервований тунець та стильні стікери. Це чудовий шанс для фанатів придбати доступний мерч за ціною близько ₩20,000 KRW (приблизно $14.40 USD) за набір з 8 банок. 💰
Ентузіазм фанатів і плани Dongwon F&B
ARMY зустріли цю новину з величезним ентузіазмом, називаючи Jin “іконічним” амбасадором бренду. Dongwon F&B планує продовжити рекламну кампанію, випустивши нові ролики в серпні. 💖
Jin BTS Dongwon Tuna Ambassador: успіх гарантований
З такою популярністю Jin, успіх рекламної кампанії Dongwon F&B гарантований. Це ще одне підтвердження того, наскільки потужним впливом володіє Jin, використовуючи його популярність для просування бренду. ✨