KPop Demon Hunters мерч від Netflix отримав негативну реакцію корейських користувачів
KPop Demon Hunters мерч від Netflix отримав негативну реакцію корейських користувачів
Netflix нещодавно презентував KPop Demon Hunters мерч, пов’язаний з анімаційним фільмом, що розповідає про вигадану кей-поп групу, яка полює на демонів. Однак реакція корейських користувачів мережі виявилася переважно негативною. Фільм здобув популярність завдяки яскравій графіці та незвичайній концепції, але мерч не змусив шанувальників радіти. 😟
Критика зовнішнього вигляду продукції
Згідно з відгуками, дизайн KPop Demon Hunters мерчу сприймається як “безсмаковий“, “вийшовший з моди” і “занадто західний“. Корейські інтернет-користувачі зазначили, що візуальний стиль мерчу виглядає як суміш кліше кей-попу та західної мультяшної естетики.
Крім того, ціна на продукцію викликала обурення: близько 43,000 корейських вон (приблизно 31,4 долара США) за футболку і до 62,000 вон (понад 45 доларів) за кепку. Учасники дискусій вважають, що за такі гроші мерч повинен мати стильний і привабливий вигляд і відповідати очікуванням локальної аудиторії.
Міжнародна реакція на мерч
Незважаючи на негативну реакцію в Кореї, міжнародні фанати позитивно сприйняли KPop Demon Hunters мерч. Вони відзначають яскраві та динамічні зображення з фільму, які присутні на футболках, худі, сумках та аксесуарах. 🌟
Висновок
Отже, офіційний мерч KPop Demon Hunters від Netflix отримав неоднозначний відгук. Популярність анімації не перекриває негативних коментарів щодо якості та стилю продукції. Це свідчить про културні відмінності у сприйнятті візуальних елементів та важливість врахування потреб цільової аудиторії при створенні товарів, пов’язаних з кей-попом і корейською культурою.
Обговорення критики мерчу активно продовжується в корейських мережах, а сам мерч доступний на сайті Netflix Shop та інших онлайн-платформах. 💬

