
TXT Soobin SEVENTEEN Woozi NCT Taeyong Made In Abyss скандал: K-pop айдоли під критикою за рекомендації аніме
Кілька відомих K-pop айдолів, серед яких TXT Soobin, SEVENTEEN Woozi, NCT Taeyong, а також ATEEZ’s Mingi, DEX, Yongha (WEi) та LE SSERAFIM’s Sakura, опинилися у центрі гучного скандалу. Вони отримали хвилю критики за те, що публічно висловлювали свою прихильність або навіть рекомендували аніме-серіал Made In Abyss. Цей TXT Soobin SEVENTEEN Woozi NCT Taeyong Made In Abyss скандал знову підняв питання про відповідальність публічних осіб у K-pop індустрії. 💥
Передісторія скандалу
На початку листопада 2023 року обговорення цього питання посилилося після того, як користувачі соціальних мереж почали ділитися архівними записами з прямих ефірів та публікаціями айдолів, де вони згадували “Made In Abyss”. Айдоли демонстрували зацікавленість у серіалі через Weverse, Instagram Stories та інші платформи, що одразу ж привернуло увагу пильного фандому та широкої спільноти. 🕵️♀️
У чому проблематика Made In Abyss?
“Made In Abyss” – це японська франшиза (манґа та аніме-адаптація), відома своїм темним фентезійним світом та похмурим сюжетом. Однак серіал викликав серйозні суперечки через наявність візуальної сексуалізації дітей, графічного насильства та елементів, що можуть бути інтерпретовані як педофілія або так звані “лолікон елементи” (коли художні твори романтизують або сексуалізують молодих персонажів). 🔞
Через це “Made In Abyss” неодноразово ставав об’єктом критики на Заході та в Кореї. Цікаво, що в Кореї серіал транслювали у цензурованому вигляді на ТБ, тому частина глядачів могла не усвідомлювати масштабу проблеми. Автор манґи Akihito Tsukushi не раз звинувачувався в прихильності до “лолікону”, що тільки додало скандальності серіалу.
Як айдоли згадували аніме?
TXT Soobin
Під час одного зі своїх лайвів Soobin сказав: “Другий сезон Made in Abyss зараз виходить. Якщо чесно, перший сезон мені не надто сподобався, але другий — такий цікавий. Це не аніме, яке я хочу рекомендувати, бо воно дещо провокативне, але історія дійсно гарна, і мені було цікаво дивитися”. Його слова про “провокативність” хоч і були попередженням, але все одно викликали дискусію. 🤔
SEVENTEEN Woozi
Woozi під час свого лайву в серпні 2022 року на питання фанатки “Яке аніме ти дивився останнім часом?”, відповів, що дивився “Uncle from Another World”, “Komi Can’t Communicate”, “Jujutsu Kaisen”, “Shikimori’s Not Just a Cutie” і, до речі, “Made In Abyss”. 📺
NCT Taeyong
Taeyong опинився у центрі скандалу після того, як в його Instagram Stories з’явився знімок з 11-м томом манґи Made In Abyss. 📖
Скріни та відеофрагменти ефірів, де айдоли згадують аніме, активно поширювалися у Twitter. Наприклад, ви можете знайти їх тут:
Реакція K-pop ком’юніті
Публічна демонстрація зацікавленості у такому суперечливому контенті викликала бурхливу реакцію серед фанатів та широкої громадськості. Багато користувачів соцмереж вважають, що айдоли, маючи мільйони підліткових фанатів, повинні бути надзвичайно обережними у своїх рекомендаціях. 🗣️ Деякі фанати заявляли, що “блокуватимуть” тих, хто підтримує айдолів, що “просувають” подібний контент.
Звісно, були й ті, хто захищав айдолів, стверджуючи, що “Made In Abyss” можна сприймати як просто темне фентезі чи пригодницьку історію, а критика є занадто суворою, і що не варто забувати про контекст споживання аніме-культури загалом. Однак переважна більшість обговорень сфокусована саме на етичній відповідальності публічних осіб у питаннях популяризації потенційно травматичного контенту. ⚖️
Висновок: Відповідальність публічних осіб
Цей TXT Soobin SEVENTEEN Woozi NCT Taeyong Made In Abyss скандал знову загострив питання про те, як K-pop айдоли повинні фільтрувати свої публічні висловлювання та бути обережнішими до того, який контент вони рекомендують великій аудиторії. Навіть якщо художня складова аніме “Made In Abyss” визнана на міжнародних фестивалях, його проблематичний зміст може мати серйозні наслідки для репутації тих, хто його популяризує серед вразливої аудиторії. Айдолам варто бути максимально обережними та усвідомлювати вплив своїх слів на мільйони шанувальників по всьому світу. Адже їхні слова мають вагу! 🌍✨